Utilizarea white label in email marketing

Pentru multi oameni de marketing, la trimiterea emailurilor catre baze de date foarte mari sau catre  mai multi clienti separati, apare o problema de siguranta. Fiecare baza de date are indicatorii sai performanta, iar pentru a asigura o livrare corecta, o modalitate accesibila este implementarea unui sistem white label.

White label este o metoda care ajuta la personalizarea infrastructurii de trimitere, in asa fel incat o companie sa poata face trimiteri in nume propriu pentru mai multi clienti separati. Este utilizata cel mai des de agentii web sau grupuri de publicatii care trebuie sa aiba o gestionare proprie a livrabilitatii email-urilor si o intretinere crescuta a IP-ului.

Avantajele white label:

– ofera in cadrul trimiterilor o directionare a linkurilor si a adreselor de email catre un subdomeniu propriu, pentru o personalizare avansata (ex: newsletter.agentiata.ro)
– intretinerea IP-ului propriu, deci eliminarea oricarei probleme care poate sa apara referitoare la livrabilitatea altor clienti

Incearca Conectoo Gratuit

Abonare Blog Conectoo

Tudor Iacob

Scris de Tudor Iacob. Pe blogul Conectoo gasesti resurse utile care te ajuta la optimizarea activitatii tale de email marketing. Afla totul despre cum poti creste vanzarile tale prin newsletter. Aboneaza-te la newsletter pentru a primi ultimele noastre articole pe email.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.