3 invitatii pentru Bucuresti Business Days

Internet-&-Mobile-World-2012

Dupa un an plin cu evenimente la Timisoara, Cluj Napoca si Iasi, partenerii nostri de la Business Days au deschis invitatia si pentru evenimentul de la Bucuresti, pe 12 si 13 decembrie.

Fiind un eveniment unde poti intalni oameni de business din mai multe industrii, este o ocazie foarte buna de networking si bineinteles, de a dezbate subiecte legate de online marketing, leadership, management, comunicare. Programul complet si speakerii ii poti vedea aici.

In calitate de parteneri ai evenimentului, oferim gratuit cititorilor blogului nostru 3 invitatii in valoare de 100 de EUR, de tip acces full pentru 2 zile la locatia evenimentului, Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti. Daca vrei sa fii prezent, te invitam la un concurs, foarte simplu.

Ce trebuie sa faci pentru a primi o invitatie?

Lasa un comentariu la acest articol in care ne spui 3 indicatori / rapoarte pe care le urmaresti cel mai mult la trimiterea newsletterelor.

 

Detalii despre concurs:

– cele 3 invitatii la Bucuresti Business Days sunt in valoare de 100 EUR,  insa nu includ masa de pranz.
– invitatiile vor fi oferite in ordinea postarii comentariilor;
– comentariul trebuie sa contina o adresa de email valida;
– o persoana se poate inscrie la concurs doar cu un singur comentariu;
– castigatorii vor fi anuntati marti, 27 noiembrie.

Vezi aici toate beneficiile invitatiei cu acces full.

 

Incearca Conectoo Gratuit

Abonare Blog Conectoo

Tudor Iacob

Scris de Tudor Iacob. Pe blogul Conectoo gasesti resurse utile care te ajuta la optimizarea activitatii tale de email marketing. Afla totul despre cum poti creste vanzarile tale prin newsletter. Aboneaza-te la newsletter pentru a primi ultimele noastre articole pe email.

6 păreri despre “3 invitatii pentru Bucuresti Business Days

  1. Momentul la care se trimite newsletter-ul, perioada de deschidere maxima, eventuale reclamatii de spam.

  2. Perioada de deschidere, la cati oameni a ajuns si cati au dat click pe el

  3. Pentru noi cele mai importante sunt:
    – rata de click pe linkul afisat (pentru a face legatura cu site-ul)
    – rata de deschidere (in functie de care intelegem exact „relatia” oamenilor cu clientel)
    – perioada de deschidere

  4. Daca mai e un loc ar fi minunat 🙂 
    Ce ar fi de urmarit ar fi nr de click uri si in functie de subiectul newsletterului ar mai fi de urmarit pe termen lung daca a avut un impact asupra destinatarului 🙂 

  5. Multumim pentru raspunsuri, cei mai rapizi au fost Alexandru Rada, Claudia Jelea si Horatiu Ticau. Ne-am fi dorit sa putem oferi mai multe, dar au fost doar 3. Ne vedem acolo!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.