Intre multe chestiuni dubioase care se intampla in privinta tehnicilor de newslettering sau direct mailing de la noi sau aiurea, o intamplare diferita mi-a atras atentia.
De mai multi ani sunt abonat la ejobs, cel important sit de recrutare online de la noi, care nu mai are nevoie de alte prezentari. Nu mi-am mai cautat un job de ani buni, dar pe de o parte mai verificam cerintele de pe piata fortei de munca din IT, iar pe de alta parte lucram impreuna la unele proiecte si vroiam sa vad daca inserturile in newsletter apar cum trebuie.
Mailul de care pomenesc era insa neobisnuit: deoarece de 6 luni nu mai deschisesem nici un newsletter al ejobs, mi se cerea confirmarea pentru trimiterea in continuare a newsletterului. De curozitate, nu mi-am dat confirmarea si, surpriza!, de a doua zi newsletterul lor nu a mai aparut in inboxul meu.
O astfel de practica de curatare a listei de abonati de catre cei ce nu iti mai citesc mailurile optimizeaza costurile procesului de trimitere si creste valoarea respectivei liste de abonati. Merita salutat modul profesionist in care cei de la ejobs inteleg sa isi trateze abonatii, o astfel de buna-practica regasindu-se destul de rar in acest moment intre procedurile celor mai mari expeditori de emailuri de la noi.
O părere despre “Ne cititi au ba ?”