Episodul 2: Cui i-ati trimis mailul ?

Primesc zilele trecute un email dragut pe adresa de Yahoo din partea firmei Romscot Consult SRL, ce cuprindea o scurta informare despre serviciile firmei. La sfarsit , un disclaimer corect si decent :

Acesta este un mesaj publicitar. Aţi primit acest e-mail dintr-unul din urmatoarele motive: ati solicitat primirea ofertei noastre, …. scuze daca acest mesaj a ajuns din greseala la dumneavoatra. Daca doriti sa nu mai fiti contactat de noi pe viitor, va rugam sa trimiteti un email aici.

Ok, deci oamenii au trimis o informatie punctuala si gata.

Dar nu am scapat cu atat. In inboxul de la stagiipebune.ro vin in zilele urmatoare 2 alte mesaje identice. Problema este ca mesajele de la stagiipebune.ro le citesc din Mozilla Thunderbird, si gestionez simultan mai multe adrese. Iar mailul are la To: adresa list@romhost.ro .

Si aici intervine problema: ca sa ma dezabonez trebuie sa trimit un email de pe adresa la care am fost abonat. Si intreb si eu: cui i-ati trimis emailul ? Ce trebuie sa fac ca sa ma dezabonez, sa trimit reply-uri de la toate emailurile pe care le gestionez ?

Nu cred ca cei de la Romscot au vrut sa trimita spam, ci doar o informare punctuala despre oferta lor comerciala. Insa atunci cand dezabonarea nu este trimisa pusa intr-o forma usor de realizat, o actiune normala de marketing poate fi interpretata ca spam, iar prejudiciile de imagine se rasfrang in primul rand asupra celui ce trimite emailul.

Asta este motivul pentru care orice email trimis de Conectoo va avea automat adaugat automat un link de dezabonare prin dubla-optiune (reconfirmare prin emailul propriu).

Ayo – Help is coming

Tudor Iacob

Scris de Tudor Iacob. Pe blogul Conectoo gasesti resurse utile care te ajuta la optimizarea activitatii tale de email marketing. Afla totul despre cum poti creste vanzarile tale prin newsletter. Aboneaza-te la newsletter pentru a primi ultimele noastre articole pe email.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.