Unul dintre cele mai asteptate evenimente pentru antreprenori si manageri din Romania, Business Days, va avea loc saptamana viitoare, 28-29 martie 2012, la Timisoara.
Incepand cu aceasta editie, suntem incantati sa anuntam parteneriatul cu Business Days si sa incurajam in continuare pasiunea si seriozitatea pe care am observat-o la echipa organizatoare. Noi vom fi la Timisoara si speram sa intalnim cat mai multi profesionisti interesati de dezvoltarea afacerii lor prin intermediul email-ului si nu numai.
De aceea, astazi incepem un concurs prin care oferim 3 invitatii VIP2 in valoare de 125 de euro, adica acces la absolut tot ce se va intampla la Business Days, conferinte, workshop-uri, sesiuni de networking, in ambele zile. Vezi intreaga lista de beneficii aici.
Evenimentul Timisoara Business Days este primul eveniment din acest an si al 6-lea din suita de evenimente Business Days organizate pana acum, fiecare cu peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de speakeri consacrati – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta si antreprenori de succes.
Invitatiile pe care le oferim speram sa ridice interesul pentru cunosterea noilor trenduri de business si sa motiveze pentru incercarea de noi instrumente si idei de business.
Ce trebuie sa faci pentru a primi o invitatie?
1. Lasa un comentariu la acest articol in care scrii cel mai bun pont de email marketing pe care il stii.
2. Scrie pe Twitter acest pont, mentionand @conectoo pentru a putea urmari mesajele.
Detalii despre concurs:
– cele 3 invitatii la Timisoara Business Days vor fi oferite celor mai interesante 3 campanii descrise.
– castigatorii vor fi anuntati duminica, 25 martie, pana in ora 24:00
– comentariul trebuie sa contina o adresa de email valida
– o persoana se poate inscrie la concurs doar cu o singura descriere a unei campanii
Later edit: Castigatorii celor 3 invitatii sunt: Ciprian Dragoe, Mihai Costea si Ovidiu Coneac. Multumim pentru raspunsurile voastre. Ne vedem la Timisoara Business Days.
In ziua de azi suntem asaltati de informatii iar timpul liber e destul de putin. Pentru a atrage atentia cuiva, aspupra unui produs, sugerez a se folosi doar imagini pentru a prezenta produsul. Deasemenea onestitatea este esentiala. (e.g. degeaba prezinti o dacia duster ca un range rover mai ieftin, produsul va ajunge sa fie ridiculizat).
Din punctul meu de vedere, cel mai bun pont care imi trece prin minte cand ma gandesc la e-mail marketing este acela de a insera in e-mail un video ce contine sau face referire la produs, mai exact un „viral video”. In speranta ca imi voi atinge mesajul pe care vreau sa-l transmit si totodata voi reusi sa creez „buzz” in jurul produsului. 🙂
O structura care ma atrage pe mine:
Incep cu un carlig, de obicei o propozitie care contrazice logica – spun ca sunt 2 motive pentru care este adevarat acest fapt 1 … il detaliez in scris, in mail. Daca persoana a fost captata pentru al 2lea motiv ii dau linkul spre siteul meu unde am un video de 1 minut detaliind, preferabil un video cu iz de funny ca sa detaseze, entuziasmeze clientul. Finalul videoului incurajez clientul sa citeasca mai departe in site cum sa aplice acest lucru
Exemplu:
Asteptatul dupa lift te face sa pierzi cumulat 2 zile dintr-un an
Sunt 2 motive pentru acest lucru
1. ……. blab bla
2. Un studiu facut de britanici sintetiza in urmatorul video de 1 minut
www. siteul meu cu descrierea de produs la final. ro
@conectoo:twitter @conectoo:disqus
@twitter-534623014:disqus @twitter-526289661:disqus @38c0f719f63b3fb1a2020dbf323bd6e2:disqus, multumim pentru implicare voastra. Oferim pentru fiecare cate o invitatie la eveniment. Asadar, va asteptam miercuri si joi la Timisoara Business Days.